Risinājums mazumtirgotājiem

Apstākļos, kad konkurence spēlē būtisku lomu uzņēmuma biznesa attīstībā, arvien nozīmīgāku lomu ieņem tehnoloģijas, kas palīdz uzlabot pakalpojumu līmeni un kvalitāti, kā arī ļauj uzņēmuma darbiniekiem koncentrēties uz apkalpošanu un efektīvu pārdošanas procesa nodrošināšanu.

Uzņēmuma vadības sistēma OZOLS ir vienota programmatūra biznesa informācijas apstrādei un analīzei. Mazumtirdzniecības risinājums ir pilnībā integrēts sistēmā OZOLS, kuras pamatā ir standarta finanšu un vadības grāmatvedības funkcionalitāte.

OZOLS mazumtirdzniecības risinājums ir ideāls risinājums atsevišķiem veikaliem un veikalu tīkliem, kā arī jebkuram uzņēmumam, kam nepieciešama precīza preču uzskaite un mazumtirdzniecība veikalā vai tirdzniecības punktos ar vienu vai vairākām kasēm. Risinājums atbilst mūsdienu un nākotnes prasībām un nodrošina pilnu pārdošanas ciklu – no POS sistēmas atbalsta funkcijām līdz mazumtirdzniecības datu apkopošanai un integrācijai uzņēmuma vadības un grāmatvedības sistēmā.

Integrēta risinājuma sniegtās priekšrocības:

  • Vienota uzskaites sistēma veikalu tīkliem;
  • Visu veikto transakciju pārraudzība un analīzes iespējas;
  • Centralizēta datu kontrole un preču kartiņu un grupu veidošana;
  • Iespēja analizēt iepirkuma un tirdzniecības datus, peļņas rādītājus un optimizēt preču sortimentu un cenas;
  • Iespēja strādāt gan lokālajā tīklā, gan attālinātos veikalos vai tirdzniecības punktos, veidojot neierobežota apjoma un konfigurācijas tirdzniecības tīklus;
  • Iespēja realizēt gan autonomu atsevišķu veikalu darbību, gan tiešsaistes sistēmas ar iespēju pasūtīt preces no centrālās noliktavas, veidot klientu lojalitātes programmas, kā arī izmantot citas iespējas, ko dod reālā laika vienota tirdzniecības sistēma;
  • Cenošana;
  • Kampaņu pārvalde;
  • Neierobežota datu apstrādes jauda, ko nodrošina SQL tehnoloģija.

Mazumtirdzniecības risinājums ietver sekojošu funkcionalitāti:

  • Iepirkumu un Pārdošanas dokumentu ievade;
  • Precīza norēķinu uzskaite un kontrole ar pircējiem un piegādātājiem;
  • Detalizēta preču kataloga pārvaldība;
  • Automatizēta preču cenošana;
  • Datu apmaiņa ar POS sistēmu.

Risinājuma sniegtās priekšrocības  uzņēmuma vērtības palielināšanai:

  • Uzņēmuma darbība konkurētspējīgāka un ienesīgāka;
  • Efektīva pārdošanas un klientu lojalitātes procesa nodrošināšana.

OZOLS mazumtirdzniecības risinājumu var izmantot integrācijā ar citiem moduļiem:

  • Finanšu modulis dod iespējas veidot bankas un kases dokumentus, kā arī kontrolēt ar preču tirdzniecību saistītās finanšu operācijas;
  • Grāmatvedības moduļi nodrošina iespēju veikt veikalu dokumentu kontēšanu, automātisku iekļaušanu virsgrāmatā un daudzdimensiju analīzi;
  • Saistība ar klientu attiecību vadību (CRM) ļauj veidot vienotu klientu datu bāzi, reģistrēt pasūtījumus, veidot tirdzniecības kampaņas un mārketinga pasākumus utt.